woensdag 4 december 2013

Cypress - Nailart

Bring me some flowers


Vandaag laat ik jullie deze feestelijke nailart zien.
Ik heb dit op een nagelwiel gedaan.
Zo kun je stap voor stap zien hoe het maken van een bloem gaat.

Stap-voor-stap


Eerst lak je je nagels met Cypress
(gisteren heb ik hier een review van geschreven).



Dan neem je uit de Scented serie de Strawberry Shortcake lak.
Dit is een gouden glitter topper en ruikt ook nog eens!
 En wat dacht je... ook deze lak verkleurd!
Binnenkort een uitgebreide review!


 Breng deze tot de helft van je nagel aan.


Pak een witte striper en zet drie witte blaadjes neer. Ik werk altijd van onder naar boven als ik de bloem aan mijn tip zet. Zet ik die bij mijn nagelriem dan werk ik van nagelriem naar tip toe!


Pak een roze striper en zet twee roze blaadjes neer.
Dit mag wel wat nonchalant!


Pak een zwarte striper en zet enkele lijnen neer.
Niet te hard drukken maar lichtjes uit de pols. 


Plaats nog enkele lange strepen erbij...
 
  
Pak nu een dottingtool (dat mag ook een sateprikker of speldenknop zijn).
Dip wat gouden lak op een stukje plastic of papier.
Nu doop je je dottingtool erin en zet je enkele dots op je nagel, zie voorbeeld.


 Plaats nog enkele zwarte dots in de gouden dots, let op als je geen dottingtool gebruikt moet je nu iets pakken met een kleinere punt!!!


Neem een rode rhinestone en plak deze met wat topcoat op je bloem!
Dit mag ook een andere kleur zijn, wat jij mooi vind!


Je nailart is klaar... als je nu naar buiten zou gaan krijg je dit effect te zien!
En wat had ik een geluk toen ik deze nailart maakte... de zon scheen!
Kijk we hebben echt mooie kleuren gebruikt, dit is zo mooi op elkaar afgestemd!

Je kunt kiezen om alle nagels te voorzien van een bloem.
Echter ik hou van accent nagels en daarom heb ik bij de eerste foto alleen mijn duim voorzien van een bloem. De andere nagels alleen met goud en de ringvinger heb ik dus helemaal goud gelakt en met zwarte dots nog versierd!


Ik hoop dat ik een leuke en duidelijke nailart voor jullie gemaakt heb!
Veel plezier!

Tot Ruby Wing!


SandeNova

Alle RubyWing lakjes zijn te koop via
www.rubywing.nl

 


3 opmerkingen:

Unknown zei

Leeeuk!

Linnie's kaartjes zei

Wat een goede uitleg. Het ziet er super leuk uit.

AnitraX zei

Hele goede uitleg en een super mooie nailart! Gaaf Hoe hij verkleurd en de bloem er dan echt uit springt!